Ahad, 27 November 2011

dimulakan dengan bismillahirrahmanirrahim~

assalamualaikum~
ya, izinkan aku menulis entri yang sedikit serius kali ni..dont worry..sikit jek..tak lebih..tak kurang

aku sensitif dengan isu-isu berkaitan wanita
aku sensitif dengan isu-isu berkaitan keganasan..
aku sensitif dengan isu-isu berkaitan perpecahan...


ya..aku sensitif..bermakna aku takut...


hari ini tanggal 27 november 2011...
aku zahirkan ketakutan yang aku rasa...
ya..cara aku lepaskan ketakutan..menangis!
aku menangis kerana takut!
takut akan keganasan yang ada!
takut akan penganiayaan yang wujud terhadap wanita!
takut pada perpercahan yang membawa kepada azab dunia!


wanita dirogol..dibunuh...di depan keluarga sendiri...
nauzubillah...dizalimi di hadapan suami yang tidak terdaya membantu isterinya..
aku takut! aku sedih! betapa kejamnya dunia! kejamnya manusia!


ya..kita semakin berada di penghujungnya~itu yang pasti......

terima kasih, encik sakimin ahmad..anda telah berjaya mewujudkan rasa ini~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan