Khamis, 24 November 2011

aku kembali ketagihan! amaigadd

apakah? agak peliks lagi gedix entri tersebut...eheee..
saja jak..

oppsss! assalamualaikum! jawab tau! kalo x jawab kok dahi! eheee...

apa yang aku nak? benda nih dah lama aku tinggal..tapi sekarang..ketagihan tu datang balik..
tolong aku wehhh..aku tak mampu bendung lagi ketagihan nih~
amaigadd!! ngeri kot statement n kerapuan aku di atas!!! sila jgn salah faham~ salah anggap pon jangan..salah nombor takpee~ merapu lagi!!

guys! aku tak ambik dadah ek..aku tak merokok! apatah lagi telan pil! bahkan makan ubat atau pil adalah antara aktiviti yang aku kurang gemar...!! aku bukan ketagih benda-benda tak berpaedahhh nih! not at all! aku gugurl baik jek! amaigaaddd lagi!

aku ketagih nak buat keychainnnn..!!! gossshhh! time busy2 nih la kepala otak yang cute ni suka nak terpesong ke arah lain~ cuba la fokus jek ngn assigmnt! tesis! exam! tiket flight balik srwk! (erkk..tu pon mmg tmasuk!) boifren! erk?mingle lagi..ui..mingle tu..ahaxxx!!!



heee...kalo tak percaya..hamek ko!!! gambor nih...




 







ok..dah banyak gambar..and tau korang bosann sudah..ahax! saja nak show offf!!! weeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan