Khamis, 13 Oktober 2011

muka sentap aku cun! ko hado?

assalamualaikum~
jawab eh...*versi sopan~

muka sentap?ada apa dengan muka sentap?xda pa pun..saja aku nak nyemak kat blog aku nih nak wat entri..nak buktikan yang aku tetap sangat comel dan cakoi even wat muka sentap ahahah~
gurau je lah~ayu di situ! aww~


xtau macammana comelnya muka sentap?sila tengok la gambo yang memang comel d bawah~hehehe..sentap korang..*sila jgn minum air semasa view entri nih..tkot tsembur!


remaja gegel zaman skang dah macam2 versi muka punya pose dorang leh buat..kalau zaman aku dulu (ceh..macam hebat!) bgambar paling kurang pon tnjuk gigi pastu tangan kat dagu ke..xda nya peace2 nih..time aku dah tua2 bangka baru aku ber'peace..nak gak bajet comel kan..*walaupun comel xda cakoi jek yang lebih~
gegerl dulu: sekitar tahun 1990..(tipu jek!)
gegerl skrang?tu diaa..kembung2 pipi..amboi..tang mana yang kembong pon aku x tau la..memang comel bai..siyes comel kembong pipi..macam mashimalo makan cakoi gitu. OMMeyyy angat! aww!~ ehek~ dari mana dtgnya?nu haaa..dari asia timur kita nih..so pa salah kta pon nak try gak..dah memang gegerl mlysia nih comel..nak wat camna..
gegerl geli geli alaf baru~ cakoi!


tapi bagi aku yang berjiwa cakoi..muka sentap lagi lawo dari muka kembong?kenapa?tu la muka sebenar...cakoi!!!!!!!!!!
MUKA SENTAP = MUKA TERBAIK LAGI ORIGINAL KITA..setuju?sila setuju!  cakoi! ehek


amacam mantain cun kan wpun sentap?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan