Isnin, 10 Oktober 2011

banyak simpan dalam~parahhh..


assalamualaikum~

simpan dalam?apakah?bukan dalam tuttt (ditapis!).bukan dalam lubang idong..bukan juga dalam poket kosong aku yang sempit nih!

yaaa..aku memang jenis suka simpan dalam..apakah maksud aku???tak reti-reti gak~cakoi! ahax

simpan dalam ekot kamus cakoi edisi 2011 :
ko sakit ati, ko tahan| ko nak marah, ko tahan,| ko suka orang tu ko tahan,| ko rindu orang tu, ko xnak gtau gak| ko nak lempang jek mamat tu, ko tahan (erk..ni contoh saja)

jangan simpan dalam bah! ahax


so bagi sapa2 yang seangkatan golongan tersebut memang jenis yang simpan-dalam-punya-olang
oppsss..orang~macam?*wat muka xtau n rasa diri comel! ahax!

ya..aku nak luahkan..aku tak reti..tapi aku takut sampai masanya meLETOP gak nih~ hmm..
sebab apa tetiba aku nak wat entri pasal nih? pasal aku nak kurangkan sikap simpan-dalam-punya-olang aku nih secara berperingkat..mungkin dari menulis nih..aku leh luahkan..who knows???

jenis orang salu simpan dalam nih~ salunya 
>>x suka marah n opkos x mudah marah..tapi kalau dah marah.sangat mengerikan hingga boleh mendatangkan gegaran pada pala lutot orang lain~~ye ke? nak tnjuk baik konon! ahax!
SO BAGI SAPA2 YANG SAMA SPESIES MACAM AKU, KITA LUAHKANLAH APA YANG KITA RASA MAMPU, X ELOK SIMPAN SALU *pandai lak nak bg nasehat konon.cett!

so di sini nak announce cket,eh tak, banyak: yang mana aku simpan dalam,tapi x smua la~
aku penattttttt.....!!!
aku nak makan banyakkk...!!!
aku nak balik umahhh....!!!
aku nak tido...!!!!
aku nak kawenn....!! (erk?x kot..saja wat lawak! ehek!) lawak pak ang!

*SAPA TAK PAHAM POST AKU KALI NIH SILA ANGKAT IDONG tolak kuat2 sampai kena Kat MATA~ hamek ko! ehek~ cakoiiii~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan