Rabu, 12 Oktober 2011

hari TUA aku

assalamalaikum~
jawabla! (dok marah aie~ ehee..bgurau naa)

yes! 13 OKTOBER.. adalah hari tua AKU~
makin tua makin berisi~ ya memang gemok~ ehe

bila tua nih aku nak apa?
-hadiah?xda feel pon~
-kena tibai ngan tepung? nak aku tibai ngan cakoi 2 kilo mohle!
-wish kat fb? ohooo..amatlah dihargai~ ehek!

aku jus nak??
--moga aku dipanjangkan umo murah rezeki..dapat bahagiakan mak bapak, n semua keluarga aku~
--moga aku berjaya lam hidop~
--moga aku tetap dalam keadaan beriman idop atau mati~insyaALLAh~ amiin
--moga ALLAH sentiasa sayang dan jaga aku~ aminnnn...



terima KASIH ALLAH~ bagi aku hidup 22 tahun~


terima kasih mak, apak, besarkan aku~


terima kasih familyku~ kerana terima aku seadanya


terima kasih kawan-kawan, besties, roommate, klasmate, soulmate..bab sayang aku~ ehek!


Selamatlah untuk aku yang ke 22 tahun~

3 ulasan:

  1. selamat hari lahir.sudah tua rupanya.
    moga hidup di limpahi kasih syg.haha

    ceit,hawat baku sgt ni.

    BalasPadam
  2. mekaseh wish...hehehe..even tua..bhgia nih~ ehehehe

    BalasPadam