Ahad, 9 Oktober 2011

aku kamu dan lipstick!

aku    : ui, kamu...ada lipstick x? aku kna pkai lipstick la...xleh pucat2 datang koje..


kamu : betul bah tmpat ko btanyak nih~(geram)


aku    : ada ka tidak?(terdesak)


kamu : ko ambil la pa kaler ko mau lam loker ku sana tuh! (= aq da 10 tahun x beli lipstick!)


aku    : (wat muka sentap ala2 char kuew tiaw 5 hari dah basi~)


kalo aku camni, sure mak bapak aku halau! ahax!




kesimpulan~
memang aku dan kamu xpernah beli lipstick~ takat lip balm tu ado~
ya, aku ngaku aku tak reti make up~ dah x lawo..xmo la nyebok2 make up, kang dah bagus lubang idong dua..jadi tiga aku buat!..takat tepek2 krim ngan toner ngn BB tu boleh la~ kalo nk wat idong mancung? uh! jadik idong burung unta la~
kawan aku?si kamu tu? sama hampeh cam aku~ ehex!

knapa ttba lipstick?aku wat part time..keje utk costumer srvice, so aku punya supervsor soh pkai bdak sikit2, pakai lipstick sikit2~
then baru AKU SEDAR yang aku TAKDA LIPSTICK selama neh~ sadis!

k dapat gaji t~ saya beli la lipstick ek~ ahax! 1 lipstick kongsi 2...kan cik yeyen! ehek! sadis lagi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan