Sabtu, 11 Februari 2012

alkisah~MAK dan JOHAN a.k.a BOTAK(juvana) a.k.a lagi ARIL (cinta elysa)

bismillahirrahmanirrahim~

assalamualaikum kepada para2 widgets, photos, background pic ye..memandangkan idok le sape2 sudi singgah kat teratak yang tak berape nak usang teman nih~ (tetiba EMO sorang)

ahax! so bagi yang sudi singgah..kawan dari paris, hong kong, saudi arabia, afrika..tu terima kasih la yek aku ucapkan..(mak aihh..aku bajet glamer sorang dalam blog sendiri~ bak kata Nano nano aka harm.. konfiden itu seksi...tang mana seksi tu pun aku masih carik lagi..ehek)

ok~ korang pernah obses terhadap sesuatu???pernah?tak pernah?aishh..tipu nih..tu power rangers tu dulu..satria baja hitam (baja ke?ahahaha)..siap gaduh-gaduh lagi ngan anak jiran sebelah berebut nak jadi power rangers PINK..(eh?tercerita pasal aku pulak..*mood: gedik)

haa..dikira sebagai OBSES la jugak tu...tak tau lagi apa maksud OBSES??carik kamus bahasa sana~ takya nak google sangat..korang hengat google tu pandai sangat ke?*tetiba emo lagi~ tak tentu pasal!

OK..sambung citer..pasal MAK aku~ hehe
mak aku obses kat JOHAN @ BOTAK sekarang nih..alaaa..yang si botak pelakon JUVANA tu..tak tau lagi?alaaa..ARIL dalam CINTA ELYSA berlakon ngan kakak sepupu aku Fasha SAndha~ *sepupu belah mak tiri nenek kepada bini kedua pakcik jiran aku~ ko percaya kan?

aku pun tak tau macam mana boleh sangkut mak aku kat si JOHAN tu..nih gara-gara..cinta ELYSa la nih~ hmm...


haa..ni la JOHAN..bagi sesiapa yg tak tau..abg aku~yang sebelah tu kakak sepupu aku~ hamekk ko!

SIMPTOM OBSES mak aku terhadap JOHAN..*mak aku salu panggil beliau ARIL~ ehek

1-- tak pernah miss layan CINTA ELYSA..*ok yang nih biasa lagi..kalau dah minat memang taknak tinggal dah..

2-- beli segala MAJALAH yang ada pacak gambar si 'ARIL' tu..*tudiaaa...nih dah nak naik level pulak*  bukan sesuatu yang biasa..





3-- kawan MAk aku kol bagitau suruh beli majalah wanita sebab ada story pasal si 'ARIL' tu..time tu tengah hujan2..mak aku sanggup g pasar carik majalah tu! p/s : kawan mak aku pon minat gak si aril nih..*amaigad..mak aku sanggup pegi sebab takut majalah habis..padahal hujan2 tu..naik kereta la.hehe..ni kira dah nak masuk tahap lebih daripada biasa

4-- excited SOrang2 bila tengok muka 'ARIL' kat TV~ ok..sangat peliks...ehek!

5-- mak aku jenis tido AWAL..tapi sekarang ada drama PELANGI kasih..utk slot SAMARINDA kat tv3..c aril tu jugak yang berlakon..mamai pun tengok jugakkkkkk....hissshh..kalau tetido..pagi esok beliau akan bebel kat diri sendiri..huhu

6-- marah kat adik-adik aku bila dorang kutuk-kutuk si aril tu penjahat, pencurik..ahahahahah!!! kadang-kadang aku rasa cam "BILA MASA MAK AKU BERANAKKAN si ARIL nih?" ok..something macam tu la..kekekek

7-- kalendar kat rumah pun siap ada gambar ARIL..even kecik jek~ hahaha

8-- masa aku kat UM, sebelum cuti semester..hari-hari memang mak aku akan kol..ok..tu biasa la kan..tapi seminggu sebelum aku balik..MOTIF utama mak aku kol , "dah download ke CINTA ELYSA yang mak suruh? sebelum balik semua dah ada tau"..ok aril yang di tunggu2..bukan i~ ahahahaha..

tapi yang penting~ AKU tetap rasa MAK aku comel~ 
ala..biasa la tu ..sekali sekala tukar angin..haahahah
ko HADO??? kekeke


nah~ aku sumbangkan satu lagu kegemaran lagi~
kalau taknak telinga bernanah~ jangan view~ heheeheheh






11 ulasan:

  1. memang minat habis lah ni.. minat gak dy tapi xla fanatik sgt..

    BalasPadam
  2. tapi jjohan as omar kt dlm cerita pelangi tu senyum macam senyum terpaksa je..hee~minat jugak...minat sgt la..

    BalasPadam
  3. hoho...ni memang keep track ni... =P

    BalasPadam
  4. ayie memang minat jugak pd johan asari ni. ayie terasa aura dia bila tgok dia berlakon. ayie tgh tunggu dia berlakon dlm filem pulak.

    BalasPadam
  5. kalo botak tu boley tahan laa tp kalo fasha tu eyyyyyy...sumpah xske..gedik..

    BalasPadam
  6. saya pun rasa mak awak sangat comel..hehehe..:DDD

    BalasPadam