Ahad, 4 Mac 2012

si KECHIK datang lagi...huhoooo~

bismillahirrahmanirrahim~

assalamualaikummm..oo assalamualaikum!!
ehek~
kawan-kawan..anda sihat?saya sihat! *pang laju-laju kat kerongkong aku! gedik semacam lak tetiba*

ok..back to normal..*amboi cakap omputih* almaklum laaa...i baru balik dari singapore..dating ngan merlion.. *pang laju-laju lagi! tamoo riak riak..* ehek! jakun wehh aku kat singapore! nanti wat entri la! ehek!

ok..entri kali nih? nak promote bisness kecil-kecilan aku~ korang suka..korang memang best!! tak suka...silalah terjah blog lagi best...sob sob sob..sapa la diri ini *sumbat idong ngan tisu*

malas bebel panjang..nah tengok sendiri! *amboi macam marah pulak* ehek!










ok...dah banyak sangat gambor...aku tau korang mesti muntah pelangi punya..ehek! so..aku saja nak promote kat sini..ana la tau ada-kot-la-kan yang berkenan...ehek! semua di atas tu aku buat atas tempahan yang orang buat.korang nak design lain pon boleh...banyak lagi sebenarnya..p malas nak letak..nanti korang nyampah tahap nak pijak-pijak blog aku lak kang~ ahax

design by : mimi
price        : rm 3.90 (SEMUA bentuk design)(tidak temasuk caj penghantaran)

nak? ok..sila inbox kat fb k.: muka BUKU mimi mimo mimo (klik jek)

kalau beli banyak-banyak..boleh dapat DISKAUN..yeah!!!

kalau nak bagi pendapat komen..or bebel manja pasal aku punya design ni..SILA SILA...mimo mimo sangatttttttttt menghargai..ehek!









3 ulasan:

  1. comel !
    anrgybird ade? ekekekeke..
    comel la.. mcm lam citer korea lak kalau bgi kt org yg kite suke, pstu snyum.. malu2.. ehihihi *tgh brangan ni* pangggg !

    BalasPadam
  2. wow!!!kreatif nyer die..!! =))

    BalasPadam