Khamis, 30 Disember 2010

siapa meme?

dimulakan dengan...Bismillahirrahmanirrahim..

::aku meme.not memey, not memew. ya aku la.sapa g kan?ahahahaha..(x lwak pon sbnrny)
nama penuh: Lina Syamimi bt Adam.
dilahirkan pada? 13 Oktober 1989..(tragedi oktober)
aku anak sulung & satu-satunya anak perempuan mak n apak.(mungkin salah satu sbb aku dsayang lbh.ahahaha)

aku anak jati kelahiran SARAWAK. dan sangat bangga menjadi warga MALAYSIA! Yes, im MALAYSIAN..!!! 

apak berketurunan Melayu. mak pula melanau.=melayau.erk? x sedap.cancel. dalam ic opkos la melayu. tapi bahasa utama dalam kehidupan seharian kami adalah melanau. OK, aku melanau DALAT. melanau ni banyak jenis. sebab itu la aku menegaskan bahawa aku melanau DALAT.eheheheeh.

aku mempunyai pendidikan bermula daripada tadika, sehinggalah,UPSR, PTS (tapi x lulus la..ahahah), PMR,SPM dan STPM. fuhh! dasattt jugak rupanya aku.suma jenis exam aku bedal daa!...ahahha..
tapi takla sampai dapat result yang gempak sampai kena masuk tv ke, interview ngn press ke o wat la kan. 
juz boleh dibanggakan dalam family la. alhamdulillah. xda yang gagal.(semoga bkekalan.aminnnnnn...)

so, now, aku meneruskan perjuangan sebagai siswazah, iaitu sebagai siswi di Universiti Malaya.Maish menuntut. sekarang di tahun yang kedua. pejam celik jek da nak sampai konvo.aminnn. alhamdulillah... kerana masih diberi peluang sehingga kini.(smoga bekekalan hingga ke konvo jgk...aminnnnn lagi) ehehe.Fakulti Sastera & Sains Sosial.

aku cuma gadis biasa. yang menjalani kehidupan biasa-biasa saja. pakai pakaian biasa. dapat result biasa-biasa.dan perwatakan biasa-biasa saja. senang cerita. aku gadis biasa.tidak tinggi dan tidak gemuk dan tidak kurus.(paham-pahamla yek) ahahaha..& yang penting tidak merokok! say NO pada ROKOK!!!

so, i think i should stop la dah yek. kering da idea aku.nanti kalo datang balik mambang nak menulis aku nih, aku akan cite bende2 lain g.ditegaskan di sini. NO 18sx 0 18sg. kat sini, aku nak pot pet jek.no lucah2 k.ehehehe...
k..thanx for sudi dengar pot pet aku!!! haahah

assalamualaikum...!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan