Jumaat, 31 Disember 2010

the BEST siottt moment of 2010~

dimulakan dengan Bismillahirrahmanirrahim......

ari ni aku nak mengakhiri tahun 2010 ngan story yang besh2 pnah aku alami...
aku ingtkan thun ni blalu mcm thun2 biasa. tp, bila diperah balik otak ku yang memang salu kering nih, banyak jgk moment2 yang boleh dianggap sebagai tuah and aku rasa beshhhh..(siotttttt) dalam hidup aku. korang pun mesti ada gk kan???


::: result exam meningkat.

dapat result exam yang boleh la aku gembirakan dan syok sendiri untuk tahun 1 sem 2.
tahun 1 sem 1 (ujong thn 2009 )...result aku agk ciss ciss!! sikit. main2 kan..hamekkk ko!..hmmm..pointer x smpai 3.tak da prasaan pon msa tu. jahil sngguh!
tp awal thun 2010, telah membuka tirai yang menggembirakan utk aku lalui~
result meningkat..memang aku belajar.btol nih! tak caya tnya la roomateku. eheeee..*gelak takot~





::: peluang ke KOREA..!!!

 
wahhh..sangat besh jadi student majoring East Asian Studies (korean languange) UM...semua kawan sekelasku berpeluang pergi ke KOrea (Seoul)..!! memang tempat yang selama ini aku gila-gilakan (bahasa sopan idam-idamkan la yek) tapi, takla pergi sekali satu kelas. pergi mengikut aktiviti yang berbeza...macam aku, pergi sana bertiga...with Siew Wei n Kie Ping...2 minggu. join Youth Camp Asia...hmm..memang moment yang paling suuuuuu~~~~~sahhhhhhhhhhh..utk dilupakan.(wah! susah btol tu).


::: 1st tyme ke Nogori Sembilan


ehehehe....jakun la kot..1st tyme...
lantak korang la nk kritik ape kan..p memang aku jakun..ahaha..mna taknya..asek kat kl jek..tmpt lain x pnh kot.ahaha..g nogori join PERMANIS-persatuan Mahasiswa N9 Um. masa tu bulan pose...ktorg ada aktiviti kebajikan ngan anak-anak yatim. the best part is, ktorang dapat makan mknan yg kire plg mantop kt N9 masak lemak nye..perghhh.. (yela kot..masak lemak tu...kaler kuning.*uhu..tau makan jek.sori kalo x btol)..perghhhhh..memang sodapppppp den cakap! ehehe..p naseb r dorg wat x pdas sgt..kalo x..bluerrrrreeeeee...ehehe..then dpt 3 org adik angkt lam 1 group..ehehe..tu la pic2 dorg.ehehe








:::biasiswa Posco TJ Foundation

murah lagi rezeki aku..alhamdulillah....dapat g pghargaan coz dpt rsult yang bagus..(bgus la kot pointer atas 3*cukup2 makan..ehek!..)ehehe...ramai jgk ktorg yg dpt la..syukur la kan.rsa dihargai lak dpt rsult cmtu.ahahah..dpt la US$800 sorg...skali tu je la...bkn tiap bulan yek...eheheh..(hope 2011 dapat g..aminnnn)ehehehe..









::: pasukan bola sepak MALAYSIA Juara..!!!!
ahahaha..ni suma orang suka kan..tym ni aq memang dah tak ley control emosi..happy tahap gaban!!! ahahah....mcm aku lak yang main kat Jakarta nuu...nanti aku cite camne kjadian sebelom..semasa dan selepas FInal Piala Suzuki ek..ehehehe...(kisah benar..amboi?) tahniahhhh sekali lagi HArimau MAlaya yang memang encem2 belaka..(wah.!!),,kekalkan prestasi dan terus maju ke hadapan!! erk?ter'over lagi di situ..suma rakyat MALAYSia tunggu saat2 mcm nih...alhamdulillah...and apa yang pasti...disebabkan kjyaan ini..semangat 'KEMALAYSIANAN' rakyat kita semakin meningkat..wah!!!


::: sambut tahun baru kat rumah..!!
yeah...tutup 2010 dan buka 2011 kat rumah!! aku palingggg suka..aku la raja lari2 dalam rumah tgk fireworks tepat jam 12 am..ahaha..tahun lepas x sambut kat rumah coz kat kl..huhu..xda 'kepalak' yang nk ajak adik2 aku lari kat lam rumah mcm jakun tgk fireworks..mmg jakun pon..lumrah aku da camni nk wat cmne..




(*~*)--sbnrnya naluri aku cakap ada lg..tapi masalahnya otak aku tak sampai connection..so naluri takley la nak sambungkan talian ke otak.(erk?saje nak mnyukarkan bahasa) mean, aku tak ingat.eheheeh...so,nnti mna la tau aku teringat kan..len kali r cite g..ahahaha..


k assalamualaikum!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan