Khamis, 5 Mei 2011

3 tahun yang singkat...

dimulakan dengan Bismillahiramanirrahim...


sudah lama meme tidak berkunjung di sini..terima kasih lah bagi uol's yang sudi singgah2 di sini...meme sukaaaa sangat..(opss..xsentap tau! ikhlas dr hati meme yg agak cumel ni..keke..ewwwww?)


ok...3 tahun yang singkat?what's that mean?(amboi ckp omputih!)
hmm....meme mula bergelar siswi sinci 2009..dan akan berakhir pada 2012..(insyaAllah kalau tak kantoi! aminnnnnn) hmm.sepanjang apa yang meme lalui sepanjang 2 tahun setengah nih..macam2 ada...itu ini..mereka dia kamu..erk?(merapu sudah..)
pada mulanya..nak lalui zaman sebagai siswi..meme salu ckp cmni "bila la nak abes nih...penat wooo!"
memang meme tau..tak baik mengeluh..tapi itulah yang meme lalui sbg insan yang lemah di bumi Allah nih..


tapi sepanjang tempoh tu jgk, hidup meme dah bertukar warna..daripada kaler pink (kaler fabret bg girls belasan tahun yang baru nk msuk 20an) keke..trus jadik macam2 kaler...smpai kaler2 pon mempengaruhi idop meme ni..huhu..meme amat menghargai kehadiran mereka dalam hidup ni (agak emosional smsa mngarang ni..)huhu..takda lain yang dapat meme nk bgtau kat mereka2 ini selain drpd...
----KAMEK SAYANG KITAKKKKK...!!!---


muka baik time 1st year with mkcik2 ngegeh..ahax




my cayang2 girls fren


dan sekarang..bila mereka2 ini dah meng'kaler2kn hidup meme...persepsi meme dah berubah... meme salu terfikir..n ckp camni plak.."hmm..tak lama lagi kita nak abis ooiii...(abis tempoh pengajian)..sedeyh aku!" lalu ramai la yg bg respon yang berbeza2 spt..."eeee..tak dapat la jmpa lg nnti..."  " bila la plak kita dapat jumpa kan?" dan ada jugak respon spt.. "Yeaaaa!!!" lalu meme akan KUK pale beliau yang memberi respon begitu..hehe.


thanks to all of u~ngeee
sebelum tu, thankx jugak kepada sesiapa saja yg sudi lalu2 kat blog meme yang serba sederhana ni...meme nak tggalkan anda dengan..(amboi cam radio le plak)..cover tbaru meme buat..saja2 (masa lapang..yg digunakan utk melalak..ngeee)
lagu korea lagi..so pada sesiapa yang dah tengok drama Sassy girl Chun hyang tahu lagu ni...hehe...jangan lupa lak singgah2 kat ytube meme k...cikPOTpet...
semoga hari2 anda juga indah selalu..(wah!)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan